Aby uzyskać wiążącą ofertę prosimy przesłać do nas pliki stanowiące przedmiot wyceny. Można to zrobić standardową drogą mailową (na info@logostrada.pl) albo poprzez formularz zapytania, który pomoże jednocześnie przekazać nam informacje potrzebne do przygotowania oferty:
 
 
Każdą ofertę przygotowujemy nieodpłatnie i zgodnie ze standardem  ISO 17100.
Oznacza to, że oferowana przez nas usługa jest:
  • wykonana przez osoby posiadające wysokie kwalifikacje
    oraz obejmuje:
    • tłumaczenie
    • niezależną weryfikację
    • kontrolę
W przypadku zainteresowania jedynie usługą częściową (np. redakcje czasopism często chcą wykonywać weryfikacje oraz późniejszą redakcję tekstu we własnym zakresie), prosimy to wyraźnie zaznaczyć w zapytaniu.

Wszystkim klientom udostępniamy system zdalnego zarządzania zleceniami. Dzięki niemu uzyskają Państwo dostęp do pełnego zestawienia naszej współpracy (również dane historyczne):
  • system zapytań ofertowych
  • zestawienie ofert / zamówień
  • transfer danych (w obu kierunkach)
  • faktury i statusu płatności
  • podgląd wszystkich zamówień danej firmy, przy większej ilości osób zlecających
Korzystanie z tej platformy to również gwarancja bezpiecznego transferu danych – bezpośrednio na nasz serwer firmowy i dostęp do plików jeszcze długo po zrealizowaniu zamówienia.
Korzystanie z systemu jest bezpłatne!

Zapraszamy!


Chcę się zarejestrować w systemie zdalnego zarządzania zleceniami
Contact
Logostrada sp. z o.o.
ul. Promienista 39
60-276 Poznań
Office hours:
Monday – Friday
9 am - 5 pm
(+48) 61 851 33 72
Our website uses cookies to ensure top quality of the services you receive in a way customised to your needs. If you do not change your cookies settings, you agree to have them saved on your end device. For further details, see the PRIVACY AND COOKIES POLICY. Accept