Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
 
Aby uzyskać wiążącą ofertę prosimy przesłać do nas pliki stanowiące przedmiot wyceny. Można to zrobić standardową drogą mailową (na info@logostrada.pl) albo poprzez formularz zapytania, który pomoże jednocześnie przekazać nam informacje potrzebne do przygotowania oferty:
 
 
Każdą ofertę przygotowujemy nieodpłatnie i zgodnie ze standardem  ISO 17100.
Oznacza to, że oferowana przez nas usługa jest:
  • wykonana przez osoby posiadające wysokie kwalifikacje
    oraz obejmuje:
    • tłumaczenie
    • niezależną weryfikację
    • kontrolę
W przypadku zainteresowania jedynie usługą częściową (np. redakcje czasopism często chcą wykonywać weryfikacje oraz późniejszą redakcję tekstu we własnym zakresie), prosimy to wyraźnie zaznaczyć w zapytaniu.

Wszystkim klientom udostępniamy system zdalnego zarządzania zleceniami. Dzięki niemu uzyskają Państwo dostęp do pełnego zestawienia naszej współpracy (również dane historyczne):
  • system zapytań ofertowych
  • zestawienie ofert / zamówień
  • transfer danych (w obu kierunkach)
  • faktury i statusu płatności
  • podgląd wszystkich zamówień danej firmy, przy większej ilości osób zlecających
Korzystanie z tej platformy to również gwarancja bezpiecznego transferu danych – bezpośrednio na nasz serwer firmowy i dostęp do plików jeszcze długo po zrealizowaniu zamówienia.
Korzystanie z systemu jest bezpłatne!

Zapraszamy!


Chcę się zarejestrować w systemie zdalnego zarządzania zleceniami
Kontakt
Logostrada sp. z o.o.
ul. Promienista 39
60-276 Poznań
Biuro czynne:
poniedziałek-piątek
9:00-17:00
(+48) 61 851 33 72